Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

miercuri, 25 ianuarie 2012

Zece lecţii învăţate de la îngeri

Zece lecţii învăţate de la îngeri 

1. Trăiește în integritate. Îngerii mi-au spus: "Petrece-ți timpul făcând activități care se potrivesc cu cele mai înalte intenții ale tale. Renunta la lucrurile pe care intuitia ta te indeamna sa renunti. Acele lucruri fie se vor vindeca, astfel încât să te bucuri de ele ori altfel, activitatea va pica de la sine."

Ingerii m-au indemnat să-mi ascult inima. M-au asigurat ca voi fi în siguranta daca refuz munca care nu se potriveste adevaratelor mele intenții. Am descoperit rapid ca îngerii aveau dreptate!

2. Nu există decât ACUM. "Ești complet și întreg acum. Nu-ti arunca ochii asupra a ceea ce-ti poate aduce ziua de mâine - asta ar implica ca ești imperfect sau îți lipsește ceva acum, și că vei fi complet atunci cand ceva exterior apare în viața ta într-un viitor."

Cand ingerii mi-au spus acestea, am realizat ca eu traiam pentru viitor. Ma concentram pe ceea ce ziua de maine mi-ar fi putea aduce, și nu pe binecuvantarile din prezent. Acum fac o "lista de recunostinta" mentală în fiecare seara.

3. Tot conflictul este in interiorul minții tale. "Orice conflict pe care îl vezi sau îl experimentezi în lumea exterioara este o proiectie a egoului tău. În realitate, lumea este în pace și tu îți proiectezi frica de pace asupra lumii. Tu nu vrei sa-ti rezolvi conflictul interior, dar vrei să-l îndepartezi de tine. Asa ca-l proiectezi asupra altor oameni și crezi că "ei" sunt cei care îți cauzeaza disconfortul. Alți oameni sunt neutri, tăblițe goale pe care tu le colorezi cu propriile semnificații și definiții. Apoi, reactionezi de parca aceste culori si definitii ar fi reale. Alți oameni, în schimb, te trateaza în felul în care te aștepti, într-o profeție de auto-îndeplinire."

In timp ce ingerii imi explicau acestea, am realizat cat de des i-am permis fricii sa-mi creeze momente dureroase. Dar întotdeauna am avut puterea de a alege gândurile și sentimentele pe care eu le-am atribuit situațiilor.

4. Purifică-ți dieta. "Toată hrana are vibrație si tu vrei sa vibrezi la fel de înalt și de fin cu frecventa la care rezonezi. Hraneste-te cu fructe si legume proaspete, nuci și cereale integrale, deoarece au cele mai înalte frecvente vibrationale. Evita carnea, produsele lactate, alcoolul, zahărul, ciocolata si cofeina, care au cele mai scazute vibrații. Si aminteste-ti că esenta tuturor alimentelor pe care le mananci te afecteaza mult timp dupa ce mâncarea se digeră."

În momentul in care ingerii mi-au spus de lectia a patra, dieta mea era deja destul de sanatoasa. Renuntasem la carne roșie și albă și la alcool. Totusi, mai era loc de îmbunatatiri, asa ca am urmat sfaturile îngerului meu pazitor si am adoptat o abordare alimentara Vegan. Imbunatatirea aspectului si energiei a fost radicala si imediata! In loc sa simt ca-mi lipseste ceva, alegerea unei alimentatii mai sanatoase era usoara si naturala.

5. Nu da pentru a primi. "Renunta la a mai planifica rezultatele pe care le astepti ca urmare a ceea ce daruiesti. Vei primi rezultate pentru ca ai daruit; aceasta este o lege universala. Dar nu depinde de tine felul în care cauza și efectul vor circula. În plus, daca vei astepta ceva în schimb, n-ai oferit în realitate nimic. În schimb, reții darul în constiinta ta, asteptand sa primesti ceva înainte ca tu sa-l eliberezi complet."

Inca o data, m-am simtit jenata in timp ce ingerii vedeau in strafundurile sufletului meu. Stiau ca sunt o persoana generoasa. Totusi, trebuia sa recunosc ca daruiam uneori cu dorinta de a primi ceva in schimb. Cu o incredere totala in ingerii mei, am decis sa renunt la toate legaturile atasate de darurile mele pentru ceilalti. Aproape imediat, am inceput sa primesc recompense surprinzatoare, cum ar fi noi propuneri de afaceri si experiente minunate cu prietenii.

6. Petrece timp de unul singur în natură. "Sunetele si mirosurile naturii sunt invizibile, asa ca iti poarta mintea spre tărâmul invizibil al spiritului, unde lucrurile vibrează mai înalt și mai rapid decât materia. Exista proprietăți vindecatoare în natură. De asemenea, exista ingeri ai naturii foarte reali. Le poti cere acestor ingeri ai naturii sa te vindece. A sta in natura te ajuta sa te adaptezi ritmului natural al pamantului si asa cum sincronizarea si ciclurile fac parte din tot, tu te vei sincroniza cu ritmul vietii."

La indemnul ingerilor, m-am indepartat de biroul meu si am inceput sa-mi petrec orele pranzului afara. Aerul proaspat, razele de soare si parfumul florilor m-au ajutat sa patrund la niveluri mai profunde. Stau afara si ii rog pe ingerii naturii sa ma inconjoare.

7. Detaseaza-te de materie. "Atunci cand esti atasat de materie in gand, ramai atasat de produsele mintii egoului si astfel ramai atasat de ego. Nu exista cale de a scapa de aceasta lege."

Ingerii mei mi-au clarificat ca nu exista nimic rau in lucrurile materiale. Materia e neutra, conform cu ingerii. Ei de asemenea realizeaza ca oamenii au nevoi materiale, cum ar fi mancarea, imbracamintea si adapostul. Dar cand idolatrizam aceste lucruri materiale - cum ar fi gandirea continua la bani si posesiuni - ne concentram asupra naturii noastre inferioare si nu asupra sinelui nostru superior.

8. Nu judeca. "Ii judeci pe altii ca o metoda de a te apara pe tine insuti, pentru a-i tine departe de tine, astfel incat sa nu te apropii de ei si sa te ranesti. Dar ti-am spus ca nu e nevoie sa te gandesti la siguranta ta. Tu esti in siguranta, iar un tipar de gandire de ingrijorare covarsitor in ceea ce priveste securitatea ta, poate aduce exact ceea ce te temi in viata ta."

Ingerii au explicat ca atragem spre noi lucrurile la care ne gandim. Daca ma gandesc in mod obsesiv la pericolul fizic si emotional, creez un climat in care cele mai teribile temeri se adeveresc. Prin exercitiu, am inceput sa observ momentele in care ii judecam pe ceilalti oameni. Am inceput sa-mi eliberez temerile catre ingeri si am descoperit ca obiceiul de a judeca a disparut treptat.

9. Traiesti acolo unde ti-e focalizata constiinta. "Daca ai un gand neiubitor sau lipsit de iubire - competitie, invidie, grija - simti durere. Tu ESTI constiinta ta si simti efectele locului in care iti este focalizata constiinta. Tu nu-ti doresti durere. Asa ca, alege sa dai luminii toate gandurile tale neiubitoare."

La inceput, aceasta lectie a fost dureroasa. Intotdeauna am crezut ca circumstantele din exterior imi influentau fericirea. Si totusi, ingerii insistau ca lucrurile stau invers si ca gandurile mele erau cele care colorau lumea. Ei mi-au spus ca fericirea mea nu era legata de ceea ce aveam, ci de ceea ce gandeam.

10. Slaveste-l pe Dumnezeu in toate. "Nu cauta slava pentru tine insuti. In esenta, totusi, atunci cand il slavesti pe Dumnezeu, tu slavesti acea parte din tine care este una cu Dumnezeu. Prin slavirea Sa, stai departe de starea ta de ego si te centrezi pe constiinta sinelui tau superior."

Initial, lectia mea m-a umilit. Dar inainte de a aluneca in sentimente de rusine, ingerii mei mi-au oferit un sprijin, amintindu-mi ca - deoarece sinele meu adevarat este una cu Dumnezeu - imi laudam adevaratul "eu" de fiecare data cand il slaveam pe Dumnezeu.


Cele zece lectii sunt acum parti permanente ale vietii mele. Atunci cand clientii mei imi fac complimente in privinta claritatii indrumarii Divine pe care o primesc in timpul sedintelor noastre, le spun:

"Va multumesc, insa tot meritul le apartine lui Dumnezeu si ingerilor. Ei m-au invatat cum sa primesc indrumarea Divina. Meritul meu este ca urmez aceasta indrumare, deoarece - multumita lor - sunt acum un foarte bun ascultator."


Doreen Virtue

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.