Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

vineri, 10 august 2012

REMEDIU PENTRU ARSURI:

"Odată, când am fiert porumb, am încercat să verific cu o furculiță, dacă boabele sunt deja fierte, dar mâna mi-a alunecat în apa clocotită.
Încă urlam de durere, când a apărut în ușă un prieten, fost soldat în Vietnam. 

M-a întrebat, unde țin făina?
După ce i-am dat, mi-a băgat complet mâna în făina, și mi-a spus, să-o țin acolo timp de zece minute, cea ce am și făcut-o. 
Ne-a povestit, că în Vietnam, unui bărbat i s-au aprins hainele și în panica creată cineva a vărsat pe el conținutul unui sac de făină.
Făina nu numai că a stins flăcările, dar pe pielea victimei nu a apărut nici măcar o bășicuță.  
După zece minute, cănd mi-am scos mâna din făină, nu numai că nu am avut pe piele nici o bășică, dar ea nici măcar nu s-a înroșit.
De atunci, în permanență, țin în frigider o pungă de făină, ea fiind mai eficientă rece, decât la temperatura camerei.
Odată mi-am ars limba.
Am acoperit-o cu făină, iar după zece minute nu am mai simțit nici o durere.
Deci dacă te arzi, să nu pui arsura sub jetul de apă a robinetului, ci folosește punga cu făină!! Este mult mai eficientă!!"
 
SPER SĂ NU FIE NEVOIE SĂ FOLOSIȚI ACEASTĂ ÎNVĂȚĂTURĂ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.