Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

marți, 17 noiembrie 2015

Tabara de Craciun 2014 - de la min 30 experiment cu Emotiile si Apa care devine Apa Vie

https://www.youtube.com/watch?v=HtYEoiGZE5E

Materialul nu am apucat inca sa il prelucram insa puteti vedea de la min 20, mai clar de la 30 cum emotiile copiilor de iubire pentru parinti, fac o apa moarta sa devina Apa Vie ( de la min 35), cum rugaciunea invie apa si cum fructele si legumele au apa structurata

4 comentarii:

  1. simt sa va zic ceva fain care nu reiese din filmare.
    la min. 34+ 10 secunde, anda testeaza o apa de izvor care nu aprinde becul (crina zice:apa asta face nani rau). eu, nu stiu pe unde eram, ca nu am vazut faza.

    dupa ceva timp, stiind ca anda ia apa de la un izvor, ii cer sa-mi dea intr-o cana, s-o testam, pentru ca eram in cautarea unui izvor bun de unde sa iau si eu apa (amandoua locuind in acelasi oras).

    astfel, vin la test cu apa luata de la anda, la min. 35 + 48 secunde si aprinde becul de numa. Eu, foarte fericita ca mi-am gasit, in sfarsit, izvorul, merg la anda si o intreb: cum se ajunge la izvorul asta?
    Raspunsul andei: "Pai, de fapt, am testat-o putin mai devreme si n-a aprins becul, motiv pentru care m-am intors la scaun si mi-am zis ca trebuie sa bag niste iubire in apa asta. Ce ai testat tu, era apa de izvor cu iubirea mea in ea".

    Dragut nu?
    Neplanificat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.