Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

miercuri, 17 martie 2021

Doctori romani care vindeca Covid 19 cu miile si nu au nici un caz care sa fii murit!!!

Profesorul Benedek Imre, AMENINȚAT după dezvăluirile din presa națională

Profesorul universitar doctor Benedek Imre, unul din cei mai buni cardiologi pe care îi are România, spune că a fost amenințat după dezvăluirile din ultimele zile, legate de tratamentul la care a fost supus fratele său, profesorul Benedek Istvan, în perioada internării la secția ATI a Spitalului Clinic Județean Mureș.

Dezvăluirile lui Benedek Imre au ajuns în toată presa națională. Milioane de români au văzut sau au citit luarea sa de poziție și sute de mii de oameni au reacționat, exprimându-și indignarea față de tratamentul la care a fost supus fratele cardiologului, profesorul doctor Benedek Istvan.

“Am primit amenințări că omul din sistem nu are voie să spună aşa lucruri. Am dreptul și am obligația să corectez medicina spre bine. Dacă mă amenință și îmi fac ceva rău nu mă mai interesează. Sunt la vârsta când am jurat pentru Medicină am jurat pentru bolnavi și asta voi face”, a spus profesorul universitar doctor Benedek Imre.

Profesorul universitar doctor Benedek Imre, unul din cei mai buni cardiologi pe care îi are România, a vorbit în exclusivitate la emisiunea “Sinteza Zilei”, moderată de Mihai Gâdea la Antena 3, despre noile acuzaţii pe care le aduce celor care l-au tratat pe fratele său la ATI Mureş şi care a sfărşit de COVID-19, legat de pat.

Poziția profesorului Benedek Imre vine după fratele său, Benedek Istvan, coordonator al Secției Clinice de Hematologie și Transplant Medular a Spitalului Clinic Județean, profesor universitar în cadrul Universității de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie “George Emil Palade” din Târgu Mureș, a murit la 1 septembrie, după ce a fost diagnosticat cu COVID-19.

“Fratele meu a fost legat”

“A fost legat, avem filmul înregistrat de bolnavii care au stat în aceeași încăpere, în care el, coerent,  refuză să fie legat și totuși l-au legat. Este regretabil și de condamnat pentru că elevii lui pe care i-a educat l-au legat. Așa ceva înseamnă că acești oameni nu au ce căuta în medicină.

A fost internat, când o directoare, care tot eleva lui a fost, în loc să îi dea medicamentul i-a spus că nu se aprobă.

Sunt adeptul că mai bine să dai medicamentul degeaba și să pierzi banii, decât să participi la sistemul politic ca să economisești banii, ca politicul să te laude. Nu!

“Am cerut foaia de observaţie a fratelui mei şi au refuzat să o dea”

Pe lângă faptul că a fost legat și avem filmul, este regretabil cum a reacţionat administrația. Adică noi, familia, care face parte din sistem, suntem mulți medici, am fi vrut ca să nu fim circari să aplanăm discuția, în limita posibilităților, și vroiam să știm ce s-a întâmplat. 

Am cerut foaia de observație, domnul director, care de de mult trebuia să își dea demisia, dar politicul îl ține, când am cerut foaia de observație ne-a refuzat.

Dacă primeam foaia de observație, puteam poate, poate digera familia și nu ajungeam aici să fim prin televiziuni

Documentele au apărut când a apărut cercetarea penală. E dezastru, scrie cu mâna doctorului ce tratament să primească și ce să nu să i se dea. I se promite familiei că se va face, la o altă clinică, o altă intervenție care va fi salvatoare.

Profesorul universitar doctor Benedek Imre, unul din cei mai buni cardiologi pe care îi are România

La cardiologie, niciun bolnav nu a murit de COVID-19. Nu au murit pentru că am obligat toți pacienții să fie observați din secundă în secundă. Suntem mai educați, asta lipsește din medicină, și nu trebuie explicat niciodată că noi nu avem suficienți bani.

Medicul stă la dispoziţia bolnavului nu după programul său de lucru”

Dacă te-ai făcut medic să fii la dispoziția bolnavului când el este bolnav, nu când tu ai programul de lucru. Este o slăbiciune a sistemului și a medicilor. Este cel mai ușor să laşi bolnavul, sedezi masiv și legi bolnavul în loc să stai lângă el.

Nu s-a făcut autopsia” 

Am lucrat în terapie intensivă, eu nu am legat pe nimeni. Prima lege a medicinei bolnavul îl tratezi când are nevoie și din minut în minut când este critic. Din păcate, unde au fost fratele meu erau era o strigare “vine iar un pacient”, era cu sacul negru. Din păcate nu s-a făcut autopsia și medicul legist a jurat să facă autopsii, dacă nu le faci atunci de ce mai face această profesie? 

Această depersonalizare, că am băgat omul în sacul negru și nu au voie să vadă, nu e ok. Ne-a dezumanizat această boală”, a mai spus profesorul universitar doctor Benedek Imre.

Dar să plecați cu rugămintea mea: credeți în medicina românească”

“Dar să plecați cu rugămintea mea: credeți în medicina românească. Medicina românească are suficienți bani. Nu va fi niciodată destul, America e plină de bani și tot nu e de ajuns. Medicina românească are specialiști bunI, este dotată cu aparatură, numai că au ajuns să domine cei care o conduc pe un drum necalificat.

Articol preluat integral de aici:

https://mures.ro/profesorul-benedek-imre-amenintat-dupa-dezvaluirile-din-presa-nationala/ 


Un medic român face minuni. 100% vindecați de Covid


Dr. Flavia Groșan, împotriva curentului. A ales să salveze pacienții

Aproape o mie de pacienți Covid, în diferite stadii, au fost vindecați de un medic pneumolog-bronholog, care a ales să abordeze boala ca pe o pneumonie atipică. Medicul român avertizează că în spitale se fac greșeli uriașe și că protocolul Covid omoară, de fapt, bolnavii.

Flavia Groșan este medic pneumolog-bronholog și are până acum aproape o mie de pacienți Covid vindecați fără o zi de spitalizare, doar cu medicație. Covidul este o pneumonie, una atipică, dar pneumonie, și trebuie tratată ca atare, spune dr.Groșan.

”Obiectivul meu de la începutul pandemiei a fost ca niciun pacient să nu ajungă pe mască de oxigen, nu intubat, pe mască. Și nu a ajuns. Eu mă duc pe medicația mea clasică, ieftină, care include și Claritromicina, un antibiotic ce face parte din grupa antibioticelor macrolide. Este singurul antibiotic cu tropism (proprietate de a se localiza în anumite organe) viral. Sunt doar trei antibiotice în clasa macrolidelor, eritromicina, pe care toată lumea o știe, azitromicina și claritromicina. Mie nu-mi place azitromicina, pentru că este o copie mai slabă a claritromicinei. 

Eu am lucrat în niște studii clinice foarte interesante pe pneumonii și acolo am învățat despre tropismul viral al claritromicinei, acolo am învățat rolul antiinflamator al claritromicinei, pe care nu îl are niciun antibiotic. Și de 10 ani lucrez cu acest antibiotic în pneumonii virale și atipice. Pe mine m-a prins perfect pandemia și m-am dus ca și tratament etiologic pe claritromicină. Sigur că, pe lângă acest antibiotic, mai sunt câteva tratamente adjuvante, că ea singură nu face față. Este o schemă de tratament care îmi aparține. 

Ați văzut la cazul Benedek, profesorii care se omoară ei între ei? Eu mă așteptam la o schemă de tratament și am întrebat și atunci cum a ajuns profesorul în Terapie Intensivă. Acolo numai bunul Dumnezeu și un terapist ieșit din comun te mai pot salva. Ce s-a întâmplat până acolo? Pe mine asta mă interesează”, ne spune dr. Flavia Groșan.


Oxigenul în exces provoacă edem cerebral

Medicul pneumolog atrage atenția să supradozajele de oxigen administrate în spitale provoacă edem cerebral, aceasta fiind una dintre cauzele deceselor pacienților.

”În saturațiile de oxigen de peste 80% eu mă duc cu doze foarte mici de oxigen, 2-3 litri pe minut și timp scurt pe zi, 4-5 ore. Oxigenul în exces inhibă creierul, pentru că normal creierul controlează organismul, nu un aparat. Eu aici nu am fost de acord cu ei deloc, cu dozele foarte mari de oxigen pe care le administrează, cu 20 de litri îi bagă în acidoză, în edem cerebral. Pentru că ei nu sesizează că oxigenul ține saturația, dar crește în același timp dioxidul de carbon în creier și fac edem cerebral și mor. Eu mă duc pe medicație ca să controlez saturația din oxigen. Oxigen foarte puțin și apoi la plimbare. Heparina mea este plimbarea, obligatoriu, un minut pe oră te plimbi, masă-pat, masă-geam, masă-bucătărie. Eu nu dau heparină pentru că mi-e frică să nu facă hemoragie alveolară, pentru că pacienții intră pe picioarele lor și se degradează extraordinar de repede, în 3-4 zile ei sunt în ATI. Dacă eu mă sperii la 80% saturație atunci mă las de meserie, iar ei sub 90 îi bagă în spital. Am avut un pacient de 50 de ani cu 65% saturație. Medicul de familie a trimis salvarea după el, dar omul a spus că preferă să moară acasă decât să se ducă în spital și a apelat la mine. Am reușit să îl vindec fără spitalizare și doar cu o doză mică de oxigen. M-am dus pe medicație calm, frumos până când l-am vindecat. Dacă se ducea în spital îl intubau pe loc”, ne-a declarat medicul pneumolog-bronholog Flavia Groșan.


Medicamente mortale

Administrarea Kaletrei și a Codeinei în Covid este considerată o mare greșeală de către medicul Flavia Groșan, pentru că acestea agravează boala. ”Norocul a fost cu câteva asistente, pe care eu le consider eroine, făceau cu ochiul bolnavilor să nu ia Kaletra și să arunce medicamentele. Apoi intrau doctorii în salon și întrebau de ce nu au diareee și de ce se simt bine pacienții. Aceste asistente au salvat viața bolnavilor. Le mai dau în spitale și Codeină să oprească tusea și toate secrețiile rămân în plămâni, ei zic că sunt cheaguri, eu zic că sunt secreții inflamatorii, saturația începe să scadă, devin agitați că nu pot respira, îi sedează, îi pun pe mască și după care Dumnezeu cu mila”, a mai afirmat medicul Flavia Groșan.

 Mulțumim doamnă doctor că vă pasă!

Material preluat de pe:
https://www.national.ro/coronavirus/un-medic-roman-face-minuni-100-vindecati-de-covid-715258.html

Felicitari Dlui Dr Benedek Imre si Dnei Dr Flavia Groșan pentru grija pentru pacienti, pentru atitudinea in fata maltratarii unei fiinte umane constiente! 

Oamenii au nevoie sa fie informati, sa stie ca nu se moare de covid19, ca e o banala gripa, ca se moare de frica, de maltratare, de tratamente care nu se dau in gripa si care sunt otrava curata si care dau sistemul biologic peste cap. 

E esential sa se stie ca dand atentie clipa de clipa pacientului orice gripa se vindeca, sa avem ochii la noi si sa vedem adevarul si corelatiile reale dintre cei tratati si care au murit si cei netratati si vii, la fel cei vaccinati si morti la scurt timp dupa vaccinare si cei nevaccinati si bine sanatosi. Sunt medic de 20 de ani, lucrez cu oameni de peste 25 de ani in educatie pentru sanatate, si vad zilnic cum grija pentru nevoile pacientilor, informarea corecta este cea care face diferenta intre viata, vindecare si suferinta sau moarte. 

Cazul fratelui Dlui Dr nu est singular ci din nefericire a ajuns sa fie regula, si e un caz fericit in care macar familia a avut ce inmormanta. Majoritatea medicilor sunt ingroziti de dictatura medicalo-politica-militara si prea speriati sa spuna ceva deoarece se simt singuri si mici impotriva sistemului. 

Dragilor, nu suntem singuri, suntem multi, suntem cei de care se teme sistemul, suntem prea puternici si magia lor este sa ii faca pe cei multi sa se creada neputinciosi si fara valoare, singuri, izolati, sa se fereasca unii de altii din frici construite pe iluzii ca si covcucu, sa reduca populatia care de bunavoie merge sa se vaccineze ca nu ne pot ucide in masa, ci in transe, la acre cei multi si prosti se duc de bunavoie. 

Sufletul nostru conectat la Dumnezeu nu are nevoie de nimic sa mentina un corp sanatos decat de bucurie, de atasament emotional sigur, de contact interuman bazat pe incredere si suport. Exact acest lucru a fost facut sa para cauza epidemiei si oamenii se izoleaza de unii singuri in frica si lipsuri. Nu avem nevoie de bombe atomice ca au descoperit cum sa facem sa ne distrugem unii pe laii in numele sanatatii. este cea mai inteligenta bomba, care ajunge la om prin mass media, direct la el, la copii, si ii face straini si goi de viata. 

Este responsabilitatea noastra sa ne trezim, sa ne rugam, sa actionam spre bucurie, sa facem pace in noi, sa ne rugam si sa ne cerem iertare de la cei care conduc aceasta masinarie ca a trebuit sa vina pe lume si sa joace aceste roluri ingrate ca sa ne trezim, sa ne unim, sa convietuim, sa ne amintim cine suntem, ceea ce a fist mereu sub ochii nostri, pe buzele stramosilor cand spuneau Tatal Nostru! Tati ne-a dat tot ce avea mai bun, puterea de a ne crea realitatea si ca un parinte bun nu ne-o ia inapoi ci ne asista sa invatam consecintele alegerilor noastre de a ne da puterea unora care sa o foloseasca impotriva noastra, pana doare destul ca sa ne trezim din somnul cel de moarte si sa ne amintim ca suntem Frati ai Fratelui cel Mare si Copiii Tatalui Ceresc!

 

2 comentarii:

  1. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.