Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

luni, 23 ianuarie 2012

Iubit sau folosit?


"În timp ce un om isi schimba roata la maşina nouă, baietelul lui de 4 ani a luat o piatra ascuţită si a inceput sa zgârie aripa maşinii. Mânios, barbatul a luat mâna copilului şi l-a lovit peste ea de multe ori, fără să-şi dea seama ca avea în mână o cheie.
La spital, copilul si-a pierdut toate degetele din cauza numeroaselor fracturi. Când si-a văzut tatal...  copilul a intrebat cu ochii plini de durere: „Tati, imi vor creşte degetele la loc?”.
Barbatul a ramas impietrit de durere; s-a intors la masina si a lovit-o de mai multe ori. Devastat de propriile lui fapte... stand in fata masinii s-a uitat la zgarieturi; baietelul scrisese: „TATI, TE IUBESC”.
 
Mânia si Dragostea  nu au limite; alege-o pe cea din urma pentru a avea o viata minunata... Lucrurile sunt pentru a fi folosite, iar oamenii pentru a fi iubiti.
Dar problema lumii de astazi este ca Oamenii sunt folositi si lucrurile sunt iubite... 
asa ca ar fi bine sa ne amintim: Lucrurile sunt pentru a fi folosite, iar oamenii pentru a fi iubiti.

Să ne amintim că i-am adus pe lume să creştem frumos împreună!

Să ne amintim că am spus da vieţii, iubirii, armoniei atunci când am acceptat iubirea cuiva... iar când lucrurile încetează să ne mai poarte paşii spre o fericire comună, putem alege să ramânem prieteni şi să continuăm să zâmbim la amintirea clipelor frumoase... să încetăm a rămâne cu cineva doar fiindcă ne foloseşte, a minţi că iubim creează violenţă... rămânem pentru că ne iubim reciproc şi ne respectăm... 

CU ACEST INEL TE ELIBEREZ ... 

CÂND AM SPUS DA ÎNSEAMNĂ CĂ ÎŢI PREŢUIESC LIBERTATEA DE A ALEGE SĂ FIM ÎMPREUNĂ CLIPĂ DE CLIPĂ ATÂT CÂT VOM SIMŢI... mă voi simţi la fel de fericită de fericirea pe care ai putea să o găseşti alături de altcineva la fel cum mă bucur pentru copiii mei când aleg să înveţe de la alţii, să experimenteze viaţa alături de prietenii lor fiindcă am încredere că am creat cu ei acea legătură puternică şi eliberatoare care să le permită să ALEAGĂ, CARE SĂ ÎI ÎMPUTERNICEASCĂ asupra fiecărui aspect al vieţii lor conştienţi de rezultatele ACŢIUNILOR LOR...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.