Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

marți, 17 ianuarie 2023

Reflecția Zilei: Scot din mine de Bună Voie sau în condiții de stres: ”stoarsă, presată, apăsată, obosită, nedormită...” exact ceea ce este deja acolo...

 . Cine a pus ceea ce este în mine și se vede în momente de Grație sau Stres? Cine e de vină pentru ceea ce scot din mine?

Discuție cu un amic căruia îi plăcea să dea vina pe alții din afara lui pentru stările lui și mai ales pentru reacțiile lui necontrolate:
- Dacă storc o lămâie oare ce ar putea ieși?
M-a privit cu nedumerire și mi-a răspuns:
- Zeamă de lămâie!
- Crezi că ar putea ieși suc de grepfruit?
- Nici vorbă! a pufnit el.
- Suc de portocale?
- Nu are cum!
- Suc de mandarine?
- Nu se poate!
- Ce va ieși din ea întotdeauna?
- Zeamă de lămâie, bineînțeles.
- Cum de iese zeamă de lămâie când storc o lămâe?
- Dintr-o lămâie iese doar ce are ea înăuntru.
- Perfect! l-am aprobat eu.
Și dacă în loc de lămâie vei fi tu cel stors, presat, apăsat de cineva care fie spune sau face ceva ce nu îți place, ceva ce ți se pare că te jignește și ies din tine: tristețe, furie, dezgust, amărăciunee, apatie, frică. Cum de ies din tine din astea?
S-a prins unde vreau să ajungă.
- Pentru că astea le conțin pe dinăuntru.
M-am antrenat o viață să fie acolo și să nu mă preocup de ce ies din mine din astea, văzându-le și în jur credeam că alții sunt de vină de fiecare dată.
De fapt eu scot astea din mine fiindcă asta s-a pus sau am pus și acum e venoie să încep să mă antrenez să pun altceva ca să am ce altceva să scot. Tare asta!

Din tine când viața te stresează prin situații sau oameni, când cineva sau ceva îți provoacă durere sau te jignește, TU CE SCOȚI?

Dacă tristețea, furia, disperarea, neputința, durerea, deznădejdea, apatia, amărăciunea, vinovăția, rușinea și frica ies din tine, este pentru că astea sunt ceea ce este înăuntrul tău.

Nu are importanță ce sau cine face stoarcerea: guvernul, mama ta, frații sau surorile tale, copiii tăi, șeful tău, soția sau soțul tău, un partener de afaceri, un vecin...

Ceea ce iese/ce scoți din tine este ceea ce este deja înăuntru.

Tot ceea ce este în interiorul tău depinde doar de tine să mai rămână acolo, este doar alegerea ta!

Dacă ești stors și iese Grația, Iubirea, Blândețea, Bunătatea, Dragostea, Recunoștința este pentru că TU și cine te-a mai format pentru viață cu voia ta v-ați asigurat ca astea o să le pentru totdeauna ai în interior.

Dacă simți nevoia de a reflecta împreună cu oameni minunati, în mod GRATUIT,
TE așteptăm cu drag ZILNIC, 30 de minute, de la 18:30-19:00 pe Turnul de Lumină să ne conectam Sufletele, Ființele, să ne reamintim Ce Suntem prin Alegerile Noastre si sa ne bucuram ca ne revedem 🤗😘🙏💖😇🧚‍♂️❤
Topic: Lumină din Lumină
Time: This is a recurring meeting Meet anytime
Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/81068231038...
Meeting ID: 810 6823 1038
Passcode: 8888
Lasă-mi un comentariu dacă și pentru tine este o valoare ceea ce mie îmi vine ca Reflecție zilnică și arata-mi cum se vede de la tine, prin ochii tăi.
Mulțumesc că Exiști! Te Iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.