Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

luni, 16 ianuarie 2023

 Reflecția zilei! Mă abandonez în Încredere! Mă detașez de trecut!




Fac întotdeauna tot ce îmi stă în Putere, atât cât accesez din ea.

Dacă în viață m-am privat de ceva, pentru că nu mai cred ca Viața mă privează, ci cred că ideea de ”privare” este doar interpretarea, narațiunea pe care o rulez uneori, aleg să mă eliberez de aspectul respectiv.

Dacă e să fie în viața mea acel aspect va veni cu siguranță și eu voi investi Atenție și Intenție în acea direcție.

Când mă abandonez și mă detașez de trecut, îmi acord permisiunea de a fi cu totul VIE în momentul prezent.

Detașându-mă deliberat de poveștile despre trecut îmi permit să mă bucur de Visul pe care aleg să îl experimentez Acum și Aici!

Dacă simți nevoia de a reflecta împreună cu oameni minunati, în mod GRATUIT,
TE așteptăm cu drag ZILNIC de la 18:30 pe Turnul de Lumină să ne conectam Sufletele, Ființele, să ne reamintim Ce Suntem prin Alegerile Noastre si sa ne bucuram ca ne revedem 🤗😘🙏💖😇🧚‍♂️❤

Topic: Lumină din Lumină
Time: This is a recurring meeting Meet anytime

Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/81068231038?pwd=T2J5aTdHTGcwK0hicmNDVFc3VWNVQT09

Meeting ID: 810 6823 1038
Passcode: 8888

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.