Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

vineri, 24 iunie 2016

Boala Lime vindecata ("aia cu capusele... interioare") :)

Se zice ca de Lime se cam moare si nu frumos. Ei bine stiu destule cazuri complet vindecate.
Cum s-au vindecat?
Simplu.

Ultima poveste de boala Lime vindecata. Ramona...
Avea acum aproape doi ani simptomatologie cat casa. Si mai e si doctor :)) rad ca astia, din care fac si eu parte avem mintea bine mobilata cu versiuni medicale=SENTINTE, CONDAMNARI  prin ceea ce am ajuns sa numim ISTORIA NATURALA A BOLII...

Devine natural, e drept, sa ne degadam, daca nu incetam sa generam conflicte majore.

Avea si domnita doctor o droaie de "capuse": parintii, partenerul... si pe cibe nu. Facuse un tipar de atitudine din a salva lumea si a se simti vampirizata de toti si otravita ca nu reusea sa le spuna nu. Ca sa nu ii supere.
Dragul bun simt romanesc bata-l norocul, ne condamnam singuri...

A venit la curs la NMG, a inteles cine pe cine capuseaza de fapt, adica ea pe ea, ceilalti ii servesc de unelte nu de persecutori.

A schimbat macazul. Nu ii ignora dar nici nu le mai da acel ajutor care sa le ia din putere. Nu a murit nimeni. Soarele si luna mai defileaza pe cer, nu i-a picat coroana de sfanta. Totul, viata merge mai departe.

Am vazut-o acum cateva zile. Imi spune:

Sti ca nu mai am Lime.

Vad ca nu te mai capusezi prin nimeni din jur.
Felicitari si viata frumoasa in continuare!

 :)

Parea complicat: anti-bio-tice, degradare umana, neputinta, moarte.
Cine a schimbat scenariul ei de viata si a implementat comportamente si atitudini diferite?

Eu?
Nu!

Ea?
Daaaaaa!

Eu doar i-am facut un tablou cu ce facea si cam ce ar putea alege diferit. Dar nu pot trai  locul nimanui.

Fie ca toate fiintele sa fie cu adevarat fericite!
Ca desavarsiti suntem indiferent ce facem...

Multumesc ca existati! Va iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.