Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

sâmbătă, 21 august 2021

RESCRIEREA ADN-ului È™i a VIEÈšII – Seria a II-a, din 14 septembrie 2021, Curs 6 luni cu Dr Crina VereÈ™ È™i Echipa Academiei Alfa

 

 


Bine ai venit la cursul RESCRIEREA ADN-ului È™i a VIEÈšII – RECREAZÄ‚ÈšI VIAÈšA ÃŽN MOD CONȘTIENT !

Dr. Crina VereÈ™ prin Academia Alfa iniÈ›iază un program transformaÈ›ional pe o durata de 6 luni, începând din 14 septembrie 2021.

PROGRAMUL  TRANSFORMAÈšIONAL  susÈ›inut de Dr. CRINA VEREȘ cuprinde 4 sesiuni de curs x 2 ore, lunar, înregistrare È™i pentru prima dată ATELIERE PENTRU PRACTICÄ‚ ZILNICÄ‚ Ghidată È™i Asistată ce conduc la o SCHIMBARE SEMNIFICATIVA pentru TINE!


 STRUCTURA CURSULUI

Cursul este structurat în 2 părți:

  1. Partea de informare
  2. Partea de atelier de lucru individual și în grup.

Rămâi optimist căci în prima noastră întâlnire toate aceste informaÈ›ii îți vor fi detaliate.  Vei putea alege uÈ™or după prima întâlnire în cadrul cursului cu Dr. Crina VereÈ™ în care parte vrei să te implici. DoreÈ™ti doar un curs fără implicare în exerciÈ›ii È™i în partea practică… sau doreÈ™ti si rezultate? Presupun ca vrei să asimilezi È™i să implementezi ceea ce săptămânal înveÈ›i în curs, astfel ca poÈ›i să pui în aplicare zilnică cunoaÈ™terea asimilată având susÈ›inerea colegilor din grupul de practică.

  1. Partea de informare (înregistrată)

Oră Anatomie Umană 3D È™i Anularea Conflictelor  pe Organe

Oră de Limbaj,  Auto-hipnoză È™i Reprogramare Neurolingvistică

  1. Partea de atelier de lucru (joacă) individual și în grup (on-line pe zoom)

Q&A – MARÈšI de la ora 19:00 – 21.00 – întrebări È™i răspunsuri referitoare la curs È™i „teme”

Q&A – LUNI de la ora 21:00 – 22.00 – întrebări È™i răspunsuri Bonus – din orice domeniu (NMG,  situaÈ›ii personale, legate de boli, de conflicte, de relaÈ›ii, etc)

  • ÃŽntrebările se colectează printr-un chestionar electronic pe care îl veÈ›i primi pe grupul de telegram în fiecare vineri.
  • toate întâlnirile sunt înregistrate;

ATENȚIE! Participarea la aceste ateliere este condiționată de:

–  Acceptul È™i asumarea dumneavoastră de a efectua tematica zilnică, pe toata durata cursului ;

–  Evaluare săptămânală È™i lunară a “temelor”=Realizărilor Zilnice efectuate.

Evaluarea se face prin discuții libere cu persoanele (asistenți=ghizi, coordonatori) desemnate de Dr. Crina Vereș.


 NOTÄ‚

Vă atenționam că ne rezervăm dreptul ca în interesul tuturor cursanților Și numai pentru ca aceștia să poată integra noutățile din curs, față de varianta prezentată aici, pe parcurs, condițiile de participare și structura cursului, pot suferi modificări.

Acest curs este conceput astfel încât să vă antreneze capacitatea de adaptare, flexibilitatea, răbdarea și perseverența.

De asemenea, condițiile modulelor de marți se pot modifica pe parcurs, și vă rog să considerați acest fapt ca făcând parte din experiența pe care e necesar să o integrați.

Vă rog să țineți cont de aceste aspecte atunci când solicitați înscrierea.


 ÃŽNSCRIERI ȘI INFORMAÈšII

Vă rog să solicitaÈ›i pe e-mail la: contact.info.nmg@gmail.com, sau prin telefon la 0722323533 (NUMAI intre orele 12-15).

Mai multe detalii despre desfășurarea cursului și conținutul modulelor vor fi postate în perioada care urmează aici pe site.

ATENTIE! Înscrierile în seria 2 adică cea a acestui curs, se pot face maxim pana la data de 13 septembrie 2021 orele 12

Vă rog să trimiteÈ›i: – (în caz că nu aÈ›i trimis deja)

  • nume complet
  • numărul de telefon pentru contact
  • localitatea unde locuiÈ›i
  • vârsta
  • ocupaÈ›ia / profesia
  • MOTIVAÈšIA de participare la acest curs
  • ce doriÈ›i să obÈ›ineÈ›i de la curs, ce aÈ™teptări aveÈ›i, ce fel de informaÈ›ii doriÈ›i să primiÈ›i de la traineri, ce doriÈ›i să realizaÈ›i prin participarea dumneavoastră
  • situaÈ›ii medicale particulare

Vă rog să vă informați înainte de a răspunde despre structura, obiectivele și conținutul cursului și selectiv, în funcție de prioritățile pe care le aveți, să studiați bibliografia indicată.


EXTRA AVANTAJE PARTICIPANÈšI:

La cerere și înafara cursului participanții beneficiază, la preț promoțional de sesiuni de consiliere/asistență/facilitare/însoțire de proces de autovindecare, de la echipa de facilitatori ai ACADEMIEI ALFA coordonată de dr. CRINA VEREȘ.


 NOI REGLEMENTARI PRIVIND PROTECÈšIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Pentru participarea la curs este necesară semnarea prealabilă a acordului de prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR) pe care îl găsiți în ATTACH (doar pentru cei înscriși ferm).

IMPORTANT!!! Din data de 15 februarie 2021 a intrat în vigoare È™i se aplică legea privind protecÈ›ia datelor cu caracter personal, adică copiile paÈ™aport sau buletin, datele de cont, dovada plății CNP, date medicale, adeverinÈ›e salariale si alte. ESTE INTERZIS ca acestea să fie trimise prin WhatsApp, SMS, Telegram sau Facebook, DOAR PE E-MAIL, amenzile sunt foarte mari. Vă rog să daÈ›i partajare la documetele pentru curs doar pe e-mailul securizat. Te rog să foloseÈ™ti cu încredere adresa de email: contact.info.nmg@gmail.com,

Mulțumesc și te așteptăm să iei parte la transformarea vieții tale!

Echipa Academiei Alfa


Bibliografie: canal YouTube dr. Crina Veres  https://www.youtube.com/user/DrCrinaVeres

3 comentarii:

  1. Îi sunt foarte recunoscătoare Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit Am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt cu soÈ›ul meu de 7 ani fără copil, eu È™i soÈ›ul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna È™i cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactaÈ›i-o pentru o soluÈ›ie rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă mulÈ›umesc pentru ceea ce aÈ›i făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! SoÈ›ul meu a încetat să completeze actele de divorÈ› după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorÈ›ul cu soÈ›ul meu È™i acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum aÈ›i spus, tot procesul privind divorÈ›ul a fost anulat È™i femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soÈ›ul meu È™i acum suntem fericiÈ›i împreună, dacă aveÈ›i probleme în relaÈ›ie sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteÈ›i e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.