Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

vineri, 7 mai 2021

Curs cu Dr Crina Vereș de RELAȚII CONȘTIENTE, Cuplul Conștient, Romantism sau Pasiune, Femeia Trezită și Bărbatul Superior, Sexualitatea Tantrică, Masajul Tantric al Aurei, Magnetism relațional, Depășirea Limitelor și Vindecarea Rănilor, Hipnoza Terapeutică pe Vindecarea Copilului interior si Armonizarea Relațiilor de cuplu și familie, Iubirea între mit și realitate, Căsătoria perfectă, Oglinda fermecată în 4 versiuni, Aterizare în Încredere, Dans terapeutic și câteva surprize, București, live în sală, 28-30 mai 2021

 May be an image of text

Curs cu Dr Crina Vereș de RELAȚII CONȘTIENTE, Cuplul Conștient, Suflete pereche sau Suflete partener, Jumătăți sau Întregi, Romantism sau Pasiune, Femeia Trezită și Bărbatul Superior, Arhetipuri și Vârste Emoționale, Sexualitatea Tantrică, Masajul Tantric al Aurei, Magnetism relațional, Depășirea Limitelor și Vindecarea Rănilor, Hipnoza Terapeutică pe Vindecarea Copilului interior si Armonizarea Relațiilor de cuplu și familie, Iubirea între mit și realitate, Căsătoria perfectă, Oglinda fermecată în 4 versiuni, Aterizare în Încredere, Dans terapeutic și câteva surprize, București, live în sală, 28-30 mai 2021. 
 
Număr maxim de participaní: 25 persoane. 
 
Pentru primii 10 înscriși de la 2100/persoană costul va fi de 1200
           cupluri/familie 1000 de pers. 
Reduceri de 50% pentru elevi peste 18 ani, studenți și pensionari. 
 
Cei interesați să îmi scrie pe 0721297721 pe whats app. 
 
Multumesc ca Existi! 🤗🙏
 

Dacă simți că acest curs contribuie la îmbunătățirea calității vieții tale și a celor dragi te invit să dai mesajul mai departe. 

Mulțumesc! Te Iubesc!

3 comentarii:

  1. Îi sunt foarte recunoscătoare Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit Am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și ea mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.