Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

marți, 13 martie 2018

Povestea mea - Vindecarea Cancerului de Colon si a Leucemiei

Sunt un om care a ajuns la un moment dat în punctul în care am decis că e esenţial pentru mine să înţeleg complet şi să pot demonstra ştiinţific cum apar bolile, să aflu dacă prin acţiunile mele am generat bolile şi dacă tot eu prin mine însămi mă pot vindeca şi dacă am nevoie în vindecare de medicamente.

Îţi voi prezenta câteva detalii depre mine… am trecut printr-o perioadă în care am fost diagnosticată cu leucemie… eram însărcinată… divorţată cu un copil… fără serviciu… şi tocmai plătisem ultimii bani pe înmormântarea tatălui meu – care murise de un cancer, după ce l-am supus chimioterapiei şi radioterapiei.
Ieşind de la Clinica de Hematologie din Cluj – unde fusesem trimisă pentru puncţie ososasă fiindcă pe lamelă nu mi se mai puteau număra leucocitele… ameţeam tare… aveam dureri infernale generalizate – am abandonat lupta cu boala şi am spus “Doamne dacă vrei să mă iei din lumea asta ştii unde mă găseşti, nu voi trece prin puncţie, chimio sau radioterapie”.
Ei bine, a fost mai simplu decât mă aşteptam, m-am întâlnit cu o fostă profesoară de la medicină care lucrează pe laborator şi mi-a spus “nu îţi face griji de leucemie, vezi de sarcină… în timpul sarcinii  corpul se ocupă de copil şi vindecă orice boală”. Fără să gândesc dacă ce spunea era adevărat sau nu am început să mă simt tot mai bine, am pus ameţelile pe seama anemiei asociate leucemiei… am luat spirulină zilnic să mi se refacă globulele roşii iar la finalul sarcinii eram perfect sănătoasă
Am studiat şi aprofundat, am testat orice terapie alternativă îmi venea în cale: Reflexoterapie, Cristaloterapie, Meloterapie, Radiestezie şi Infoenergetică, Metoda Silva, Reiki, Chirurgie de Lumină, Şamanism şi Medicină Şamanică, Epigenetică, Neurolpastie, Vindecarea prin Puterea Cuvântului - în paralel cu ceea ce se preda la Facultatea de Medicină… la care învăţam foarte bine în ideea de a şti cât mai bine şi mai complet cum să ajut oamenii să se vindece…

Am constatat că multe din suferinţe erau la nivelul sufletului şi am început Facultatea de Psihologie pe care am terminat-o constatând că nu a servit motivului pentru care am plătit-o – de a învăţa cum să îi ajut pe oameni să devină responsabili de sănătatea lor…
Am adus pe lume a treia fetiţă. Eram din nou însărcinată când am fost  diagnosticată cu cancer de colon. Nu am întrerup sarcina la sugestia medicilor… încă mai credeam că în timpul sarcinii corpul se ocupă de copil şi vindecă bolile… Aveam să aflu mai încolo ce fel de boli se vindecă în sarcină şi care nu.
După naştere ajunsesem deja în fază atât de avansată, încât mi s-a spus că mai aveam de trăit mai puţin de 2 săptămâni, era o chestiune de zile, aveam deja blocat colonul de tumoare…
Aveam cancere în oase, ficat, creier – ilogice ca posibilitate de migrare din colon – mai ales că în sânge nu găsisem niciodată în toate studiile mele de laborator cu microscoape performante şi tehnologii de vizualizare performante – nici o celula tumorală migratoare, dar cancerele erau reale în corpul meu şi simultane – explicaţia pentru ele urmând s-o găsesc la un an după ce m-am vindecat…

Deşi aveam destule cunoştinţe de autovindecare mi-am dorit să înţeleg de ce am făcut acel cancer, cum mi l-am întâmplat şi cum pot să îl dez-întâmplu…
Aveam la îndemână Chirurgia de Lumină cu care ajutasem mulţi oameni să se vindece complet de boli… însă în timp am constatat că eu vizualizam pentru ei cea mai perfectă stare de sănătate fizică, iar ei se re-îmbolnăveau deoarece nu îşi schimbaseră atitudinile faţă de ei şi faţă de realitatea înconjurătoare cu oameni, plante, animale – faţă de Natura însăşi. Vroiam o vindecare definitivă, fără recidive… Intenţionam să ajung la cauza reală a bolii pe care o ratam dacă mă autovindecam.
Nu am luptat cu boala şi am spus “Doamne dacă vrei să mă iei din lumea asta ştii unde mă găseşti… dacă e timpul să plec de aici iar cei 4 copii pe care i-am adus pe lume să crească fără mamă facă-se Voia Ta… nu voi lua vreodată calmante care să îmi altereze conştiinţa”  deşi aveam dureri încât îmi pierdeam cunoştinţa şi cădeam pe jos prin casă… “voi trece dincolo de graniţele morţii cât mai conştientă posibil” – nu îmi era frică de moarte după ce am trecut la a doua sarcină prin moarte clinică timp de 15 minute şi ştiam că viaţa nu încetează odată cu ultima suflare însă nu putusem atunci explora prea mult acea realitate…
10 zile n-am mâncat şi nici băut nimic să nu fac ocluzie intestinală şi să ramân cât mai conştientă la trecerea dincolo… După 10 zile am început să simt că nu voi muri… ca medic era de neconceput la cât eram de împânzită de cancer…
În aceste 10 zile mi-am pus întrebări legate de boală şi de toată viaţa mea, de ce aş mai trăi, ce aş face cu viaţa mea dacă voi redeveni sănătoasă, cu ce atitudine voi privi viaţa…

Mi-am amintit că Iisus a zis “cere şi ţi se va da” şi am cerut ŞTIIND că voi primi răspuns înainte de a muri despre cauza reală a bolii şi despre cum poţi să te vindeci singur pentru că toată viaţa îmi dorisem asta şi chiar în faţa morţii continuam să îmi păstrez această dorinţă de înţelegere a VIEŢII.
Nu îmi era deajuns să fac asta doar pentru mine ci să găsesc un sistem care să funcţioneze şi la ceilalţi oameni şi indiferent de boala pe care o are… pentru omul de la ţară, fără noţiuni de medicină şi prea multă teorie…    pentru oamenii de ştiinţă din lumea medicală.
Eram convinsă că aceste preocupări nu erau doar ale mele şi că alţii înaintea mea au găsit deja răspunsuri la diverse aspecte, ceea ce îmi rămânea de făcut era să realizez un sistem valabil cu răspunsuri, informaţii, tehnologie pentru toate nevoile individuale de vindecare.
După ce am reuşit să mă vindec şi am găsit cauzele cancerelor şi bolilor, am descoperit explicaţii pe feliuţe pentru diverse aspecte ale vindecării sau acelaşi aspect dar altfel abordat, informaţii incomplete prin ele însele… validarea lor ştiinţifică am primit-o pe mai multe căi, de la mari oameni de ştiinţă…
Cu cât am văzut mai mult că aspecte particulare de vindecare sau cauzalitate a bolilor ce luate separat “nu făceau sens” funcţionează şi sunt toate REALE pentru situaţii particulare, dar nu funcţionază de fiecare dată şi în orice caz, ci sunt valabile doar împreună, ca piesele unui puzzle complicat, cu atât mai mult am început să realizez că aş putea fi pe punctul de a descoperi ceva colosal.
Să fac o poveste lungă cât mai scurtă, am făcut progrese rapide învăţând de la mari medici ai lumii din trecut şi din prezent, am luat tot ce am învăţat de la ei şi explicat prin prisma fiecăreia din experienţele mele de vindecare… am creat un sistem din toate aceste idei… şi le aplic de atunci pe mine şi pe cei care îmi cer ajutorul.
Nu e stilul meu să mă laud sau să spun poveşti, dar adevărul este că m-am vindecat de nişte boli destul de serioase în ultimii ani. Da, am trecut peste cancer şi leucemie. Peste metastaze şi dureri cumplite de oase. Şi da, şi m-am vindecat de suferinţe sufleteşti care ar fi putut LINIŞTIT şi mă conducă la cimitir însă au fost cele mai PERFECTE lecţii de viaţă şi cei mai buni prieteni.
Ai grijă ce îţi doreşti!

Un lucru pe care l-am conştientizat este că sănătatea este la îndemâna oricui îşi asumă responsabilitatea pentru propria îmbolnăvire şi propria însănătoşire.
Medicamentele şi adjuvantele terapeutice te fac să te simţi bine un timp, poate pe moment… pe termen lung nu îţi conferă vindecarea. De fapt, dacă crezi că medicamentele menite să creeze dependenţă te vor vindeca, adică  laşi controlul şi responsabilitatea pentru sănatatea ta pe mâna altcuiva, n-am veşti prea plăcute pentru tine…
Îţi pot spune că învăţând cum să redevii sănătos oricând sau să îţi menţii optimă sănătatea, zi de zi, în orice condiţii de stres pe care le ai îţi va aduce IMENSE beneficii.
Am ajuns să cred în ceva pe care îl percep a fi foarte important…
Dacă nu şti cum să reajungi în starea de sănătate perfectă şi deplină, atunci probabil treci prin viaţă cu sentimentul că eşti “mai puţin om”. Nu e uşor de explicat cuiva care nu e bolnav, dar sunt convinsă că ştii EXACT despre ce vorbesc.
Pe de altă parte, dacă ŞTII cum te-ai îmbolnăvit,  şi mai ŞTII cum şi în ce condiţii sunt reversibile toate bolile şi suferinţele tale, o să ai încredere în vindecarea ta şi asta cei din jur o vor simţi IMEDIAT.

NU CREDE orbeşte ce spun.
De fapt, îţi recomand să abordezi materialele mele cu un scepticism constructiv şi o perspectivă ştiinţifică.
Vreau ca tu să EXPERIMENTEZI, să APLICI ce înveţi de la mine.
Cred că vei constata că mă interesează metode care funcţionează. Îmi plac tehnologiile şi informaţiile care chiar dau rezultate VIZIBILE: observabile şi măsurabile.
După ce vei constata că aceste tehnici şi informaţii sunt  de un REAL FOLOS… o să mai vreau să “crezi” în ceea ce spun? Vei şti deja prin experienţa ta directă.
Sincer sper că vei lua cateva (muuulte) beneficii din ele :)
Un Alt Tu,  
Crina

Sursa: http://www.crinaveres.ro

2 comentarii:

  1. Te rog sa mai pui pe youtube filmulete noi cu tine,ne poti expune mai pe larg experientele de vindecare.Multumesc frumos! Ce bine ca existi !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru tot ajutorul pe care ni-l dati !

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.