Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

vineri, 22 februarie 2013

Cancerul, program al corpului de adaptare la realitate la Medicina TV, 22 feb 2013 cu Dr. Crina Veres

5 comentarii:

  1. Iti inmanez premiul LIEBSTER! Iti multumesc pentru activitatea ta si iti ofer sansa sa dai la randul tau acest premiu. :) Regulile aici: http://mama-in-era-varsatorului.blogspot.ro/2013/02/am-primit-premiul-leibster.html

    RăspundețiȘtergere
  2. ce explicatie exista pentru cancerul de col uterin declansat de visurul hpv, ori cancerele de ficat declansate de virusi hepatici B, C? ce leg mai exista intre conflicte si virusii acestia? produc ei cancere in organisemele purtatoare? care este procesul evolutiv?
    multumesc
    cu stima

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Roxi
    mi-ar place sa pot sa iti explic in 2 cuvinte ceva care imi poate lua 3 zile doar pentru ultimele 2 intrebari...:)
    La cursuri explic multe din intrebarile pe care le-ai pus si sper curand sa poata fi postate si descarcate de pe net
    Cu drag
    Crina

    RăspundețiȘtergere
  4. m-ar fi interesat foarte mult macar un raspuns succint deoarece e am hepatita B cronica si sa stiu in mare cam ce am de facut...va rog tare mult sa ne tineti la curent cu posibilitatile viitoare de avea acces la aceste cursuri. cu multumiri, roxana

    RăspundețiȘtergere
  5. va rog tare mult daca aveti un raspuns scurt la intrebarea mea in leg cu posibilitatea de a dezvolta cancer un purtator de virus hep B?
    mii de multumiri

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.