Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

joi, 16 octombrie 2014

Ingerul Pazitor Adevar sau Trucaj (Asta ne intrebam)



Cum era partea cu ”nici un fir de par de pe capul tau nu se va clinti fara stirea MEA” sau fara VOIA MEA? si atunci care e rostul vietii?
BUCURATI-VA!
IUBITI-VA ! scrise doar de 700 si respectiv 800 de ori in Biblie !
nu prea e altceva de facut cu adevarat si constient, ca orice altceva am face decat cele doua, nu e din constiinta ci din planul divin neconstientizat !

De cand am inteles asta cu fiecare atom si electron si foton din Fiinta sau Esenta a ceea ce Sunt, ”imi vine sa-mi strig bucuria pe strazi”, sa cant si sa dansez, sa m ajoc ca un copil, sa rad cu toata fiinta si asta fac ! ZAMBESC VIETII !

MULTUMESC ! si daca ar fi sa imi doresc ceva e ca va doresc fiecariua din voi sa aveti parte in fiecare clipa macare de aceasta intelegere si bucurie de care am eu parte, celor care ai mai multa cuprindere abia astept sa vad cum se vede lumea prin ochii tai:



MULTUMESC CA EXISTI !

(cata perfectiune e in tot: fiecare fulg de nea ajunge la locul si la momentul potrivit, nedecalat in timp si spatiu, exact la locul potrivit !!!), adica:

SALVA ! SLAVA ! SALVA !

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.