Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

luni, 24 decembrie 2018

SĂRBĂTORI FERICITE! Să ai UN AN NOU PLIN DE LUMINĂ, PACE și IUBIRE, în 2019 și fiecare an ce îi urmează!

 Crina Vereș și Echipa ANGC vă doresc să aveți parte de un senin și călduros

CRĂCIUN FERICIT!





și în 2019 și în fiecare an ce-i urmează SĂ VĂ BUCURAȚI de

UN AN NOU PLIN DE LUMINĂ, BUNĂTATE, SENINĂTATE, PACE și IUBIRE!

Vă mulțumim că am fost împreună pe acest drum al Autocunoașterii și Autovindecării în anul 2018 și vă așteptăm cu bucurie din nou începând din ianuarie 2019.

 
Pentru a beneficia de cât mai multe informații, metode, tehnici și practici alături de noi în 2019 își trimit acum câteva date pe care să ți le salvezi în calendar:

        I. Cursul de Formare în Noua Medicină Germanică, Autocunoaștere și Autovindecare


Modul
Sesiune Curs
Modul 1
18-19-20 ianuarie 2019
Modul 2
16-17 februarie 2019
Modul 3
16-17 martie 2019
Modul 4
13-14 aprilie 2019
Modul 5
25-26 mai 2019
Modul 6
21-22-23 iunie 2019


       II.  22-23 februarie 2019 - Curs de Noua Medicină Germanică la Brașov 

       III. 23-24 Martie 2019 - Curs de Noua Medicină Germanică la București

       În curând vom afișa și taberele de vară!

Vă mulțumim că ne-ați făcut bucuria de a fii interesați de sănătatea și bunăstarea voastră și a celor dragi și că sunteți în comunitatea / familia celor preocupați de Viață și de Misterele și Legile Naturii. Împreună cooperăm pentru a beneficia noi înșine de Schimbarea pe care vrem să o vedem în lume și avem șansa de a le da copiilor noștri o lume așa cum și-o doresc!


Îți atașez mai jos un link către câteva dintre cele mai utile și mai vizualizate postări creeate de mine de-a lungul anilor.

https://autovindecarea.blogspot.com/2018/12/linkuri-utile-cu-teorie-si-vindecari-de.html

Lectură și vizionare pline de inspirație!

Mulțumesc că Exiști! Te Iubesc!


Crina Vereș și echipa ANGC (Asociația Neo Grup Consult)
medicale.nmg.cb@gmail.com
0722323533 de luni până vineri între 12-14


Un comentariu:

  1. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.