Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

luni, 2 iulie 2012

Cum am scapat de cancerul de colon cu metastaze...



Aveti mai jos o parte dintr-un mail recent trimis unei mamici care se temea de diagnosticul de cancer si tratamente conventionale...

M-am vindecat dupa ce am inteles ca prin felul in care gandeam eram nefericita in viata pe care o duceam, cand m-am intrebat ce rost are colonul in corp si am inteles ca lasa sa iasa de ce nu mai ai nevoie, rahaturile pe care eu nu le lasam sa iasa din vaia mea, inutilitatea lor si a mea, nici pe oamenii pe care ii consideram de rahat, fostul sot si am inteles de la un prof de genetica, Dr Bruce Lipton, gasesti pe net documentarul Nature, Nurture and the Power of Love, cu subtitrare, care mi-a schimbat viata, din care am inteles ca perceptiile ne vindeca sau ne imbolnavesc

atunci am ales sa ii iau eticheta sotului de rahat de om si m-am intrebat daca realitatea lui, cu alte femei in ea, purtarea lui se mai suprapune peste a vietii de familie cu copiii si cu mine si copii au ales sa ne mutam ca nu mai are rost, insa eu inainte de a pleca deja il revedeam pe el ca fiind perfect, liber dar fara relatii cu noi...

am inceput sa ma bucur de viata, de prieteni, de copii, am dat uitarii orice interpretare de cancer si am inceput sa ma simt bine

aveam si mintea complicata de doctor, care credea ca trebuie sa mor, si inca speranta si dresajul de la facultate cu istoria naturala a bolii stateau in balans, insa am trecut peste mintea mea si odata ce am ales sa ma simt bine si sa ma bucur de viata, sa fiu iar fericita, sa nu mai pun la suflet ceea ce interpretam ca fiind tampeniile lui m-am eliberat pe mine de suferinta inutila pe care o aveam in cap, si care nu mai avea legatura cu el ci cu alegerea mea de a ii fii dat lui puterea de a ma face sa sufar, pe care am luat-o inapoi, nu ii mai raspuneam la provocari si telefoane, nu ma mai simteam jignita de replicile si calomniile lui, redevenisem femeia si mama puternica, echilibrata, linistita, fericita, bucuroasa

de atunci toate fiintele din jur sunt perfecte in lumea lor, insa realitatile noastre individuale nu neaparat trebuie sa se suprapuna!

am ales sa inghit de la viata doar ceea ce ma hraneste cu adevarat  fizic si mai ales sufleteste, nu mai mancam ce ramanea de el si de copii ca sa nu arunc, aruncam lejer la gunoi in loc sa bag in mine restul, mancam ca si cum pe scanteia de Dumnezeu din mine o aveam de hranit, cu bucurie si bunantati

asta am facut, nu sunt pilule pe o reteta, ci e o reteta de bucurie de viata, fara frustrari duse la infinit, fiindca acolo unde exista bucurie si fericire nu poate sa existe boala...


am mai avut frustrari dar le-am gestionat din ce in ce mai repede, am sters treptat tipare de comportamente si atitudini care isi mai scoteau capul si eu nu le mai dadeam curs, nu ma mai suparam pe nimeni si pe nimic fiindca am inteles ca EU SUNT SINGURA PERSOANA AL CARUI COMPORTAMENT IL POT CONTROLA, ca imi pot controla gandurile si actiunile, si prin controlul lor pot controla ce se intampla in corpul meu ca si senzatii si biochimie, ca si reactii fiziologice, directionate de ganduri si actiuni, ambele aflate sub directul meu control!

Sper sa ii si sa va foloseasca tuturor care aveti acesti diagnostic, 

daca eu am putut sa fac sa se resoarba un cancer de colon cu metastaze la oase, ficat, ganglioni, atunci clar ca puteti si voi, fiindca aveti tot 2 ochi, 2 maini, 2 picioare, un nas, o gura, un stomac, un creier, un cap, un gat, o inima, 2 plamani... suntem la fel...., 

esti genial si iti pui in aplicare intelepciunea in fiecare moment si actiune si gand al vietii tale

Cu drag
Crina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.