Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

marți, 17 ianuarie 2023

Reflecția Zilei: Îmbrățișez LIBERTATEA și mă eliberez pe mine și pe ceilalți de orice tendință veche de a lua lucrurile la modul personal

Realizez de fiecare dată cât de minunat este să nu mai iau la modul personal ce se spune sau nu se spune, ce se face sau nu se face și de câtă libertate ajung să mă bucur...

Mă simt împăcată cu VIAȚA mea de când AM ALES și ALEG să trăiesc din IUBIRE și RESPECT față de mine și de ceilalți cărora nu le mai dau puterea mea și apoi să am impresia că m-ar putea afecta cuvintele, tonurile, privirile, acțiunile sau non-acțiunile lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.