Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

miercuri, 25 noiembrie 2020

Webinar de Vindecarea Vederii cu Dr Crina Veres, sâmbătă 12 decembrie 2020, între 19.00-20:30 pe platforma ZOOM

 El cuerpo ciliar (cuerpo ciliar): estructura y función. los ojos de  conducciónVindecarea Vederii

Cuprins:

    Conflictele și Afecțiunile Ochilor din perspectiva Noii Medicine Germanice

Vederea normală / Miopia / Hipermetropia / Astigmatismul / Cataracta / Retinita pigmentară / Degenerescența maculară / Orjeletul / Conjunctivita

    6 Tehnici de Vindecare Emoțională a Vederii

1. Scrierea și Rescrierea scenariului care a dus la afectarea oculară

2. Povestirea și Repovestirea conflictului generator / întreținător de afecțiuni 

3. Tehnica ștergătorului de parbriz

4. Sincronizarea Emisferelor Cerebrale  

5. Tehnici NLP de schimbare a submodalităților sistemelor de reprezentare a Realității

6. Calibrarea emoțională prin testare musculară

Locația: on-line

Durata: 1.5 - 2 ore (cu prelungire o oră dacă este nevoie)

Investiție: 150 RON/participant (33 euro)

Elevi / studenți: 50 RON    (11 euro)            

  Cursul se va desfasura on-line pe platforma ZOOM si va dura aproximativ 1,5-2 ore, cu posibilități de prelungire.

Înscrieri și detalii:

Codruța  0722323533 (doar între orele 12-14 de luni până sâmbătă)

contact.info.nmg@gmail.com

IMPORTANT!

Participanții vor primi înregistrarea (editată) a webinarului doar dacă trimit în prealabil acordul GDPR semnat 

LOCURILE SUNT LIMITATE, vom valida inscrierile in ordinea trimiterii dovezii platii.

 Multumesc pentru intelegere!

................................................................................

DE STUDIAT:

dr. Crina Veres - Vindecarea naturală a vederii = O ALEGERE!

https://youtu.be/HyAzuZJ_E1U   5 min

Gabriela a purtat ochelari cu dioptrii de 3-4 și a ales să vadă cu ochii ei fără ochelari spre surprinderea soțului, familiei și cunoscuților. Felicitări Gabriela!

.........................................

Imbunatatirea vederii -Flavius Turcanu •19 nov. 2017

https://www.youtube.com/watch?v=zqnosnMuT9c  50 min

Cum pot influența emoțiile starea vederii?

https://www.youtube.com/watch?v=ewQWjYSWVt0   57 min

La începutul anilor 1900, dr. oftalmolog William Bates a efectuat un studiu despre calitatea vederii la elevii de gimnaziu dintr-o localitate din Statele Unite și a observat ceva interesant. Atunci când le arăta elevilor o poză cu mama lor, vederea lor se îmbunătățea, iar când le arăta o poză cu o persoană străină, instant apărea un viciu de refracție, adică vederea se deteriora. Așadar, în funcție de emoțiile experimentate, generate de ceea ce vedeau, calitatea vederii se îmbunătățea sau se deteriora.

........................................................

 Va poate interesa si:

canal YouTube dr. Crina Veres  https://www.youtube.com/user/DrCrinaVeres

unde puteti viziona:

Corelații Psihic - Creier - Organe - Simptome

dr. Crina Veres 17.05.2020

3 comentarii:

  1. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. Of..am scris un mesaj și nu cred că s-a trimis...ce păcat!
    Dragă Crina te urmăresc de mult,te admir și apreciez pentru tot ceea ce ai realizat pentru tine și ceea ce faci pentru oameni!
    O faci cu multă dăruire,competență si mult suflet!Felicitări!
    Am MAAAARE NEVOIE DE AJUTORUL TĂU!
    Esti CEL MAI COMPETENT OM(înainte de faptul că ești și dr.) !
    Ești SINGURA PERSOANĂ in care am deplină ÎNCREDERE!
    Am URGENTĂ NEVOIE de SFATURILE
    tale!
    De 6 luni mi s-a diagnosticat "ceva"(sub 1cm)la sânul stâng("ora 3")
    Conform NMG+ce-am mai urmărit pe youtube în domeniul neuroștiinței,dezvoltare personală,..etc ne putem vindeca !
    Tu ști cel mai bine și pentru ce ai trăit pe "propria piele"!
    Situația mea financiară,precară(o pensionară înjumătățită..deci 100€..pe o perioadă de încă 6 ani jumătate,fără cont personal,soțul nu rezonează cu "gândirea pozitivă-puterea de vindecare cu ajutorul gândului...NMG/NLP...nu am cum să fac o ședință personală /consultație/...orice ar putea să-mi fie de un real folos...
    Sunt destul de singură și izolată departe de țară...Doresc ca acum când e încă în fază incipientă să primesc informațiile prețioase nu să ajung la disperare..că timpul zboară..
    Plâng și nu prea mai văd ce scriu..
    Doamne ajută să ajungă la tine mesajul meu în timp util și mai ales să-mi răspunzi,OM MINUNAT!
    MULȚUMESC!MULȚUMESC!MULȚUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.