Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)

Nemuritoare printre Nemuritori (chiar daca unii se mai cred muritori de rand)
Nemuritoare printre Nemuritori... Desavarsita printre Desavarsiti... Geniala printre Genii... Tacere din Liniste... Aduna duh de pace in sufetul tau si mii de insi se vor mantui in jurul tau ( Sf. Serafim de Sarov )

luni, 15 august 2016

Si dupa tabara de NMG din Poiana Brasov de la Monterai am vazut multi oameni mai relaxati, mai fericiti si sanatosi si unii chiar si fara ochelari

Atunci cand suntem cu adevarat dispusi sa ne abandonam pozitiile din carevprivim lumea astfel incat sa ne imbolnavim, avem toate sansele sa ne vindecam, de orice.

Vin oameni de peste mari si tari, acasa in Romania sa isi aduca aminte de ei, sa puna in practica ceva care sa ii ajute sa isi schimbe vietile si sa si le continue asa cum vor ei nu cum le dicteaza niste programe subconstiente...

Primul pas este sa invatam sa scapam de frica... de frica de suferinta, de frica de neputinta, de frica de a trai vieti mediocre in continuare ca nu meritam sa fim fericiti...

De moarte nu ne este frica. Ea e incetarea suferintei. Ne temem de viata, ne inspaimanta sa traim asa de liberi si abandonati vietii ce ne circula prin corp, cum traiesc oamenii fericiti si sanatosi...

Am fost crescuti de parinti si de lume, asa cum au crezut ei de cuviinta, insa a lua asta ca o condamnare la boli cu agregare intrafamiliala, asa zisele boli mostenite e deja decizia noastra, e drept inconstienta ca sw poate si altceva.

Cum spunea JP Sartre: "nu conteaza ce a facut istoria din noi, conteaza ce facem noi cu ce a facut istoria din noi"...

Putem invatat de la cei care nu au problemele noastre cum fac concret sa fie sanatosi si fericiti.

De-a lungul istoriei umanitatii au existat numerosi oameni de stiinta care nu s-au multumit sa ia de bun faptul ca daca mama a avut cutare boala o sa o am si eu ca un destin implacabil, si au cautat motivele pentru care o boala apare si se duce mai departe de-a lungul generatiilor.

Asa cum bine au presupus majoritatea cercetatorilor, ce era diferit intre familiile cu o anumita boala si cele in care boala nu exista, erau tipare de atitudini.

Dr Hamer nu este primul care vorbeste de corelatii intre minte si emotii si creier si corp, insa meritul lui este de a fi gasit pe imaginile de tomografie comuterizata a creierului, zonele de control ale organelor si a facut corelatiile intrebafectarile organice si conflictele din psihic.

Un alt motiv pentru care eu ii sunt recunoscatoare este ca mi-a explicat de ce in faza de rezolvare a unui conflict poate apare un cancer: intraductal de san  co uterin, ducte prostatice si pancreatice si hepatice si tiroidiene, bronhii si laringe, si mi-a dat si explicatia stiintifica din dezvoltarea embriologica a diverselor parti de organe, care nu pot face cancer decat in faza de rezolvare.

De la el am invatat ca se poate muri in faza de rezolvare de conflict atunci cand pacientul isi arunca resursele de energie pe fereastra prin frici de durere, de neputinta, prin a da atentie unei impotente functionale de moment de frica ireversibilitatii fenomenelor, prin infometare inutila, prin administrare de otravuri la care corpul nu mai face fata... si da peste cap programele biologice cu sens de adaptare si supravietuire (cum numeste Dr Hamer bolile) si pot inceta calatoria in aceasta lume...

Am vazut si la munte o alta Iuliana care de la munte a plecat fara ochelari si mai multi oameni care si au dat jos ochelarii sa plece fara ei, dorindu-si destul de tare sa vada realitatea asa cum este ea cu ochii lor si sa nu caute tensionand musculatura o realitate asa cum vor ei in acest moment in care deja se manifesta o realitate.

FERICIREA ESTE ARTA DE A FACE FATA REALITATII ASA CUM ESTE EA, nu cum am vrea noi sa fie!!!

Am vazut din nou oameni fericiti, plangand de fericire, eliberand frici, frustrari, vinovatie, neputinta, agonie, disperare si i-am asistat integrand incredere, claritate, nonviolenta, armonie, sinceritate, empatie...

Ne-am distrat de conicidente cu a fost cea a unei doamne si mama care nimereste in camera cu o alta femeie ce poarta numele fiicei ei si care fusese casatorita cu un tip cu acelasi nume ca sotul fiicei doamnei, unii au plecat au venit altii, mutari in camere cu numere simbolice pentru ei, ca zile sau ani de nastere sau varsta actuala...

Am vazut cum se lumineaza fetele atunci cand in linia vietii sau psihogenealogie ne gasim sincronicitati intre diverse momente din viata noastra si a familiei si repetitii pe care sa le preintampinam schimband ce am tot repetat inainte si am aterizat in aceeasi plasa intinsa de noi pentru noi, ca sa ne oprim si sa nu ne izbim prea tare data urmatoare :))

Ne-am jucat cu echilibrari si eliberari emotionale, cu oglinzile eseniene, am vazut proiectiile de moment ale chakrelor si cum in multe cazuri sugestiile au determinat modificari semnificative in energetica si fluiditatea energiei...

Ne-am oprit sa ne observam cat mai des incat sa aizim mesajele corpului nostru, am vazut cum atunci cand vorbim despre problemele noastre ni se usuca gura, ni se accelereaza pulsul, ni se opreste respiratia sau devine sacadata, nu mai respiram uniform pe ambele nari, simtim tensiune specific intr-o zona... 

ne-am privit unii in oglinzile celorlalti si am invatat sa privim detasat, fara sa judecam, doar sa observam cum limbajul corporal ne spune deja unde sa cautam conflicte, fiindca inconstient ducem mainile sau privirea si atingem organe in suferinta :) care vor sa devenim constienti si sa incetam sa le abuzam cu perceptiile noastre...

Insa traim prea rapid adesea si prea pe pilot automata ca sa fim destul de pe faza sa sesizam o suferinta si cauza atasata si adesea tendinta este de a ne  schimba pozitii in care avem senzatii neplacute cu pozitii antalgice, cae din nou vorbesc despre conflictele noastre...

Am vazut impreuna cum, atunci cand ne oprim si ne adresam pe loc unei senzatii, directionand atentie, locul devine relaxat si lipsit de senzatii neplacute. Nu mai fugim ci intram in energia tensionarii si astfel tensiunea slabeste si dispare.

Am facut gimnastica, am facut cardio si masaje cu "Maestrul" sportului, Vicentiu, am invatat cate ceva despre nutritie si cam cum functioneaza celulele in functie de cantitatea de somatoide administrata instinctiv...

Am vazut oameni mergand mult mai bine decat la venire sau in datile trecute, am primit o droaie de imbratisari in fiecare zi. 

Am vazut oameni plangand de bucurie cand au vazut cu ce contribuiau ca relatia lor cu copii sa se deterioreze si odata ce au schimbat ceva la ei in atitudine fata de copil si fata de ei insisi copiii lor au venit spre ei cu o atitudine pe care o credeau pierduta pe vecie si totusi prin cateva povesti de la unii sau altii s-au vindecat si cei care nu au scos nici macr un alt cuvant in afara de cele din scurta prezentare de la inceput :))))

Am invatat sa fim antrenori (coach) pentru altii si sa le creem spatiul de sustinere si unii s-au ales cu unul sau ca mai favorizata de soarta cu doi, unii s-au tras la sorti pe ei insisi ca si antrenori pentru a invata sa nu mai caute in jur ce se gaseste dintotdeauna la ei in casa si in viata :)

Am dansat si am ras bine uitandu-ne la materialele cu modul de functionare al mintilor femeii si barbatului, si ne-am regasit si in ele...

Unii am vazut cum GPS-urile se pot alinia si ne pot duce pe dealuri in padure, in mijlocul naturii, sa fim nevoiti sa ne oprim din atitudinile zbuciumate, sa ne intoarcem la linistea interioara, sa oprim galagia mintii, scenarita sa o lasam deoparte, sa traim in prezent, sa multumim pentru aceasta clipa si viata din ea si sa vedem cum lucrurile se aliniaza, si vin dupa noi ingeri umani care sa ne arate calea :)

Am fost pusi in situatia de a le spune celorlalti ce simtim frumos pentru ei si sa ne constientizam puterea sau atributele forte care ne ghideaza in viata, sau macar unul...

Am recapitulat noua medicina germanica si am exeplificat-o pe cateva cazuri, unde am descris situatia de conflict, apoi etapele fazei de rezolvare de conflict, uneori chiar conflicte secundare rezolvate de la sine constientizand banalitatea situatiei si rezolvand-o... 

...Pneumonia tuberculoasa ca faza de rezolvare a fricii de moarte si pneumonia simpla ca rezolvare a separarii...

Am vazut cat de receptivi sunt copiii la starile parintilor lor, contagiozitatea si-a pierdut puterea prin validarea practica a conflictului la unii si lipsa lui la altii...

Ne-am facilitat unii altora rezolvari ale unor conflicte de care habar nu aveam ca le avem si am experimentat la "scuturici" in crize epileptoide cu gramada :)) odata ce ne mai prindeam de cate ceva si mai faceam o corelatie prin claritatea reiesita din povestile de viata expuse

Cu alte cuvinte ne-am intalnit cu noi in diverse oglinzi, ...diverse masti s-au dizolvat in prezenta Constiintei...

Curand sper sa apucam sa montam marturiile din tabara de la mare si de la munte... si sa ne mai actualizam energiile din povestile pe care ati simtit sa le expuneti voi

Multumesc ca Existi!

Te Iubesc!









4 comentarii:

  1. Crina draga, pe cand urmatoarea tabara?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Crina draga, pe cand urmatoarea tabara?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt interesată de următoarea tabara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut pentru mine { Dr dawn acuna }! Soțul meu a încetat să completeze actele de divorț după ce te-am contactat pentru a mă ajuta să opresc divorțul cu soțul meu și acum lucrurile merg mult mai bine acum. După cum ați spus, tot procesul privind divorțul a fost anulat și femeia rea ​​care provoacă problema în căsnicia mea a fost trimisă de soțul meu și acum suntem fericiți împreună, dacă aveți probleme în relație sau căsătorie sau orice alte probleme. , îi puteți e-mail la: ( dawnacuna314@gmail.com ) sau WhatsApp ei ( +2348032246310 ).

    S-a specializat pe următoarele vrăji:

    *Vrăji de dragoste
    *Vrăji de căsătorie
    *Vrăji de bani
    *Vrăji de frumusețe
    *Vrăji de bogăție
    *VÂRGILE DE ATRACȚIE SEXUALĂ
    *VRAJI DE VINDECA HIV
    *Vrăji de cazinou
    *ELIMINAȚI Vrăjile de blestem
    *Vrăji de protecție
    *Vrăji de loterie
    *Vrăji de noroc
    *VORGE DE FERTILITATE

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.